sobota, 22 sierpnia 2009

Pamiątki



Kocham to zdjęcie...muszę zacząć zbierać do jednej kupy co ładniejsze, bo po przeprowadzce chcę je porozwieszać po całym domu w antyramach i powkładać też do ramek. Mam już kilka pomysłów jak będą wyglądały zdjęcia w kuchni na ścianach i na pewno pomysł zrealizuję. Jeżeli chodzi o resztę przestrzeni to na pewno coś wymyślę, żeby te cudeńka moje się nie zmarnowały...
Nie ma co chować zdjęć po komputerze, bo czasem kończy się to źle...i pamiątki są nie do odzyskania mimo, że zapłacilibyśmy dużo za ich zwrot...także matka pełna mobilizacja i robimy kolekcję o "moich słońcach"...
Efekty już wkrótce...

2 komentarze:

  1. Moni a ja mam suuuper program do przeróbek,jak się spotkamy to Ci pokarze!!!I to dopiero będą cuda nad cudami...ja wywołałam 600szt...nie mogłam się oprzeć!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. No to fajnie, jak coś to czekamy we środę:)

    OdpowiedzUsuń