czwartek, 5 marca 2009

Leci czas...

Moja starsza laska
...młodsza...
...z wielką głową...
...i ogromnym didem...

Uświadomiłam sobie dzisiaj,że moje pierwsze dziecko za kilka miesięcy skończy dwanaście lat!!!,a drugie za półtora miesiąca ROK!!!-nie mam zielonego pojęcia kiedy i jak to zleciało,ale jestem przerażona, że czas tak szybko leci. Jeszcze nie dawno łaziłam z dwoma wielgachnymi brzuszyskami ,a tu już jedna zaczyna łazić na dyskoteki, kupować szmatki po sklepach,a druga się do chodzenia zabiera-tylko patrzeć jak do szkoły pójdzie za chwilę!!!...
Tak mnie jakoś dziś naszło jak spojrzałam w lustro-STARA JESTEM!!!-powolutku widać już pierwsze delikatne zmarszczki, a jak się nie pomaluję to wyglądam nie najlepiej- delikatnie mówiąc...apropo muszę się iść pomalować:):):) hihihi...
Julka mnie dziś wyprowadza z równowagi, z rąk mi wszystko leci i takie tam-to chyba przez to lustro...
Zaraz jak tylko wstanie moja mała pirania pójdziemy na spacer się odstresować ,bo chyba obie mamy dziś gorszy dzień, a na słoneczku pewnie raźniej...
...oby nam przeszło...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz