środa, 16 września 2009

Porządki

Postanowiłam dziś zrobić porządki w Julki szafkach z ciuchami i w ZABAWKACH!!!
Ludu mój...ile tego było!!! do kubła trafiły zabawki już dawno przez Julkę nie używane i takie w nie najlepszym stanie. Myślałam żeby je gdzieś oddać(mam na przykład przedszkole pod domem) ale większość z nich nie nadawała się już do użytku, a zabawek z Macdonaldsa nie będę dawała innym ,bo są beznadziejne...choć Julka uwielbiała je ciumkać w buzi.
Ciuszki poszły do kartonika z nadzieją ,że może moja siostra się weźmie w końcu do roboty i przejmie tą furę dziewczęcych ciuszków...zobaczymy...znając życie pewnie będzie miała chłopa!!!

Efekt końcowy: poukładane wszystko w kosteczkę w Juli szafkach i szufladach(nareszcie mogę wszystko znaleźć) ,a w zabawkach- duuużżooo miejsca na nowe:):):)...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz