wtorek, 19 maja 2009

...

Jestem przekonana o tym,że wiem co w życiu jest najważniejsze. Nikt nie musi mi tego mówić,podpowiadać czy podawać podanego na tacy pod nos.Ale czasem czuję ,że jestem z tą wiedzą sama,że w ogóle jestem sama. Jak wszystko się układa i już myślę ,że jest tak jak marzyłam żeby było, to wtedy to wszystko wali się jak domek z kart-ciężko mi z tym naprawdę...
Ciężki mam charakter -to fakt...sama ze sobą czasem nie wytrzymuję...ale straszne jest jeżeli ktoś podchodzi do życia za bardzo sercem ,a ta druga osoba ma zupełnie wszystko i wszystkich gdzieś...jestem zmęczona...właściwie tylko tym...proza życia-nic więcej.
Nie chcę żyć tylko po to by wstawać,jeść,zająć się tym czym powinnam i pójść na koniec dnia spać- bo tak trzeba...chciałabym jeszcze...ale to już nie ode mnie zależy.
Jestem po prostu...i tylko tyle...

2 komentarze:

  1. oj kochana...czuje się dokładnie tak samo...raz jest dobrze i myślę kurcze,czego ja chce...a za chwil kilka wszystko...się wali...też często czuje się samotna...:(

    OdpowiedzUsuń
  2. No niestety,a jak do tego dojdzie jeszcze przemęczenie materiału to już w ogóle mam wrażenie,że wszystko jest bez sensu.No ale czasem też są dobre chwile.

    OdpowiedzUsuń