środa, 14 stycznia 2009

Dwa bielutkie skarby


Nareszcie są dwa ząbki!!!
Długo na nie czekaliśmy,bo aż dziewięć miesięcy i wreszcie dwa dni temu,przy kolejnym darciu podczas usypiania zauważyłam,że się wyrżnęły !!!
Radość była wielka:) i trwa do tej pory.
Nic mi chyba ostatnio nie sprawiło tyle radości co te dwa ząbale w maleńkiej buziuńce mojej córci, co prawda zauważyłam, że mała zabiera się powoli do samodzielnego chodzenia!!!, ale z mojej obserwacji wynika, że jeszcze chwilę jej to zajmie.
Z tej całej radości dziś w sklepie kupiliśmy pierwszą ,różową i prześliczną szczoteczkę do ząbków dla niemowląt-cudeńko!!! trochę się zagalopowałam bo wzięłam też pastę do zębów,ale było na niej napisane,że jest od 0-2 lat-no to zakupiłam i miałam z tego wielką przyjemność.
Oby więcej takich miłych niespodzianek - czekam na nie...

1 komentarz: