wtorek, 9 sierpnia 2011

Standard wakacyjny

Już niedługo kolejny wyjazd,a ja...standardowo z przygodami. Potrzebny mi nowy paszport,bo mimo posiadania owego dokumentu jeszcze do lutego 2012r. nie będzie mi dane zwiedzić z nim Turcji. Paszport musi być ważny minimum pół roku by móc wyjechać do tego kraju. Zabrakło mi dosłownie trzech tygodni...złożyłam wniosek 4 sierpnia, ale nikt nie daje gwarancji , że uda się go wyrobić do 24...podobno teraz nie czeka się długo, nawet w dwa tygodnie można go otrzymać...mam nadzieję , bo wycieczka opłacona, dzieciaczki szczęśliwe, ja również, a tu takie coś!!!
Idę jeszcze w środę do kierowniczki urzędu, może coś wskóram ,bo później to już będzie musztarda...bo będziemy w Chorwacji i nic osobiście nie załatwię, gdyż wracamy dzień przed wylotem...co robić?!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz